Toimitus- ja maksuehdot

Tuotteet, tuotehinnat ja toimitusmaksut

Verkkokaupan hinnat koskevat vain verkkokaupassa myynnissä olevia tuotteita, sekä tuotteiden toimituksiin liittyviä kuluja. Hintoihin sisältyy arvonlisävero. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Kirjoja on mahdollisuus ostaa jälleenmyyntiin ja varainhankintaan joukkueille, seuroille ja yhteisöille. Ole näiden tiimoilta yhteydessä, info(at)evasreppu.fi

Maksutavat

Käytämme maksutavoissa Checkoutia, joka on sinulle turvallinen maksutapa. Heillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun tulee olla yhteydessä suoraan verkkokauppamme asiakaspalveluun.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Käyttö- ja maksuehdot löydät täältä.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector ja Jousto.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot

Tilaustavat

Tuotteet voi tilata verkkokaupasta tai sähköpostilla. Verkkokaupan hinnat, toimitusmaksut ja palautusoikeus koskevat vain verkossa tehtyjä tilauksia. Varainkeruuseen tarkoitetut kirjat tilataan sähköpostin kautta.

Yksityishenkilöiden ja yritysten luottotiedot tarkastetaan, jos tilauksia tehdään laskulle. Edellytämme henkilötunnuksen tai Y-tunnuksen antamista luottotietojen tarkastusta varten. Noudatamme voimassa olevaa henkilötietolakia.

Tilausprosessi ja asiakkaan informointi

Kun olet tehnyt tilauksen, saat sähköpostiin viestin vahvistukseksi siitä, että olemme ottaneet tilauksen vastaan. Tilaukset otetaan käsittelyyn viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen vastaanottamisesta. Jos olet valinnut toimitustavaksi noudon, voimme toimittaa tuotteen sovitusti Limingan Jäähallille. Huom, jäähallilla ei ole koko ajan päivystystä vaan toimitusaika sovitaan erikseen.

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.

Toimitusajat

Toimitusajat ovat suuntaa antavia. Verkkokauppatilausten toimitusaika on pääsääntöisesti 2-5 arkipäivää. Mikäli haluat itse noutaa tilauksesi Limingan jäähallilta, ole yhteydessä (info(at)evasreppu.fi) ja sovitaan noutoaika erikseen. Varainhankinta toimitusten aikataulut sovitaan erikseen.

Emme vastaa tuotteiden toimituksiin vaikuttavien kolmansien osapuolien toimitusaikojen muutoksista. Juhlapyhien ajat sekä lomakaudet voivat vaikuttaa viivyttävästi toimituksiin.

Tuotteen palautusoikeus ja palautusohjeet

HOX! Tämä ohjeistus koskee vain www.evasreppu.fi -verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia; Jos olet ostanut kirjan toisaalta, niin sovi asiasta suoraan myyjäsi kanssa.

Kaikilla verkkokaupasta tehdyillä tilauksilla on 14 päivän palautusoikeus siitä lukien, kun olet vastaanottanut tuotteen. Jos tuote ei jostain syystä miellytä, voit palauttaa tuotteen omalla kustannuksellasi, esim. yksi kirja tulee Postin kirjeenä hintaan 3,90e. Postitus palautusosoite on; Limingan Kiekko D2, PL 10, 91901 Liminka. Palautusta ei voi lähettää postiennakolla. Kirjan voi myös palauttaa sovitusti Limingan Jäähallille (Kuormatie 28, 91900 Liminka).

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Verkkokauppaan palautettava tuote on pakattava huolellisesti, jotta se säilyisi vahingoittumattomana. Mikäli tuote vahingoittuu tai katoaa palautuksessa, menetät oikeuden saada hyvitystä tuotteesta. Kun palautus saapuu meille, tuote tarkastetaan ja palautamme maksunne 21 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Palautus tehdään aina samalle tilille/kortille mistä tuote on maksettu.

Tulosta tämä palautuslomake ja laita se tuotteen mukaan palautuspakettiin. Jos teillä ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voitte myös kirjoittaa alla olevat tiedot käsin palautuslähetyksenne mukaan.

Muista aina säilyttää kuitti palautuksestanne/lähetyksestänne ja säilytä kuittia, kunnes palautuksenne on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteessa.

Poikkeukset palautusoikeudessa

Emme hyväksy palautuksena postista noutamatta jääneitä tuotteita, eli noutamatta jättäminen ei ole palautus! Tuolloin perimme toimituksesta ja palautuksesta aiheutuneet kustannukset asiakkaalta.

Etäkaupassa palautusoikeus ei koske yritysten tai yhteisöjen välillä tehtyä kauppaa, ellei tuotteissa ole todettu virheitä. Palautusoikeudesta voidaan sopia tapauskohtaisesti ennen kaupan tekoa.

Virheellinen tuote ja reklamointi

Jos saamasi tuote on viallinen, niin korvaamme vialliset tuotteet uusilla.

Hyvitys tuotteista

Mikäli palautus on ollut asianmukainen ja ajallaan saapuva, palautamme tilauksen mukaisen summan tilillesi 21 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.

HUOM, Eväsreppu.fi pidättää oikeuden periä vääristä ja aiheettomista palautuksista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta, yritykseltä tai yhteisöltä.

Mihin palautan?

Tuote palautetaan sovitusti Limingan Jäähallille, Kuormatie 28 91900 Liminka. Tai postitse Limingan Kiekko D2, PL 10, 91901 Liminka. Mutta huomioithan, että ASIAKAS VASTAA PALAUTUSKULUISTA ITSE. Olethan tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla, info(at)evasreppu.fi.

Tietosuoja

Tallennamme asiakkaan yhteystiedot ainoastaan tilausta ja toimitusta varten. Emme luovuta niitä kolmansille osapuolille. Halutessanne voitte pyytää meitä poistamaan tietonne tilauskannastamme.

Mukavia lukuhetkiä!